Help WNF verbeteren

Afhandeling, registratie en rapportage van klachten

Voorkomen is beter dan…

Natuurlijk proberen we ons werk zo goed mogelijk te doen. Maar ook wij zijn mensen, dus we kunnen fouten maken. Bij calamiteiten informeren we je via onze website, social media, nieuwsbrief of WNF-blad Panda. Heb je als donateur of geïnteresseerde een gerichte vraag over wat op dat moment speelt, dan ontvang je een persoonlijk antwoord.

Help ons verbeteren

Een klacht geeft informatie over iets dat verkeerd is gegaan, zoals onvrede over ons beleid of de uitvoering daarvan. Het kan te maken hebben met communicatie, marketing of fondsenwerving, berichten in de media en dienstverlening.

Interne fout bij een bestand

Is er door een intern veroorzaakte fout bij een bestand van donateurs iets verkeerd gegaan? Dan informeren we de betreffende donateurs met excuus en oplossing. Afhankelijk van de grootte van de groep per telefoon, mail of brief.

Van fouten kun je leren

Een klacht zien we als kans om onze werkwijze of communicatie richting donateurs of geïnteresseerden te verbeteren. Je neemt de moeite om informatie met ons te delen en kunt er dan ook op vertrouwen dat we daarmee aan de slag gaan. Wil je meer weten over onze welke regels en gedragscodes we hanteren? Hier vind je een handig overzicht.

Waar kun je terecht?

Heb je een opmerking of klacht? Laat het ons weten via chat, telefoon, e-mail, social media en post, of het contactformulier. Geef duidelijk aan dat het om een klacht gaat. Via elk kanaal streven we naar een snelle reactie. Onze werkwijze hiervoor vind je in de klachtenregeling. Dankjewel alvast!

Vragen aan WNF?

Bij de afdeling Informatie en Service kun je terecht voor al je vragen, opmerkingen en eventuele klachten. We zijn op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur bereikbaar via ons gratis servicenummer 0800-1962.

Of kijk ook eens op de pagina met vragen en antwoorden.

Leeuw