Medewerkers Renewi kiezen voor een donatie

Renewi overhandigt cheque van €7500 aan WWF

Bijna 200 medewerkers van Renewi hebben in december gekozen om de waarde van hun eindejaarspakket beschikbaar te stellen voor een donatie aan het WWF. Deze donaties samen hebben geresulteerd in een fantastisch bedrag van € 7.500 voor de natuur! Daarnaast heeft Renewi vanuit het Verenigd Koninkrijk besloten geen wenskaarten voor de feestdagen te printen, maar het equivalent te doneren aan het WWF. Deze donatie bedroeg ook nog eens het fantastische bedrag van £3.000!

Renewi

Renewi is een internationaal waste-to-product bedrijf waar circulariteit en duurzaamheid de basis vormen. Afval wordt gezien als een kans en een toekomstig product. Daarom ook dat het steunen van een organisatie als het WWF goed aansluit bij de visie. Elk jaar krijgen de medewerkers van Renewi de keuze om de waarde van hun eindejaarspakket ter beschikking te stellen aan een goed doel. Dit jaar is er gekozen voor WWF. Omdat duurzaamheid centraal staat in het bedrijf, kozen bijna 200 werknemers om het geld te doneren. Bedankt!